REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ

SZANOWNI PAŃSTWO,

Od 7.09.2022r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”.

Rejestracja jest już uruchomiona. Przy pierwszej rejestracji prosimy korzystać ze strony w przeglądarce internetowej, ponieważ trzeba uzupełnić dane. Następnie można ściągnąć aplikację mobilną. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/parent_registration/edit?token=7146115468d0e3d77464460cbf169a13

JAK TO DZIAŁA:

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (aby otworzyć należy kliknąć w poniższe linki lub skopiować je do przeglądarki internetowej): 

JAK SIĘ ZAREJESTROWAĆ:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

JAK OPŁACAĆ I ZAMAWIAĆ POSIŁKI:

https://bit.ly/2J7o0xz

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy:

najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć zamówienie.

(Sama wpłata nie oznacza złożenia zamówienia).

Za posiłki można zapłacić przelewem tradycyjnym. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na tytuł przelewu (numer użytkownika + imię i nazwisko), aby był zgodny z tym, który wyświetli się w aplikacji.

Przelew tradycyjny księguje się do 3 dni roboczych. Aby złożyć zamówienie z dnia na dzień trzeba skorzystać w przelewu online.

ZAMAWIANIE I ODWOŁYWANIE POSIŁKÓW: 

Zamówić i odwołać posiłek można w aplikacji najpóźniej w dniu poprzedzającym wydawanie posiłku do godziny 15:00.Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.

Na pierwsze (wpisujemy ilość dni) dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.plprzyznajemy debet w wysokości (podajemy kwotę udzielonego debetu)zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne zamówienie.

(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie (podajemy kwotę udzielonego debetu) zł) 

APLIKACJA MOBILNA:

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.  Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu.

POMOC:

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę  www.zamowposilek.pl lub po udanym  zalogowaniu przez zakładkę  „Pomoc>Wyślij wiadomość" ” W Pomocy znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Z poważaniem,

Zespół zamowposilek.pl